دلنوشته دانشجوی جا مانده پیام نور از زیارت شهدا؛
آرزویم این بود که دستشان را به طرفم بگیرند و به من بگویند خوش آمدی و من هم دستم را به آنان بسپارم و همراهم شوند و از تمام هیاهوها و بی راهه ها در امان بمانم ولی حیف و هزاران افسوس رویاهایم چون آرزویی دست نیافتنی امسال هم در دلم ماند...
کد خبر: ۹۰۰۱۱۶۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۷