گزارش تصویری؛
همزمان ایامالله دهه فجر امامجمعه،فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان فارسان ازبیماران بستري در بخشهای فوريت،دياليز و اطفال بيمارستان سیدالشهدا(علیه السلام)فارسان با اهداء گل و شیرینی عيادت و دلجویی کرددند/ عکس:حمید سلیمانی
کد خبر: ۸۹۸۵۴۱۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۸