استاندار بوشهر با قدردانی از قرارگاه خاتمالانبیاء سپاه در اجرای پروژه سد دالکی گفت: آغاز عملیات اجرایی سد دالکی در زمان شروع تحریمها بود و انتظار تسریع در اجرای پروژه را نداشتیم اما امروز شاهد این هستم که تونلهای انحرافی سد به بهرهبرداری رسیده است.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۸۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۲