شاهرود_بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در تعطیلات آخر هفته گذشته با ۷۷۵ مورد مراجعه به اورژانس مواجه شد که از این تعداد، ۳۳ نفر مصدوم حوادث ترافیکی بودند.
همدان-شکایتهای مکرر شهروندان ملایری از وضعیت اسفبار بیمارستان امام حسین(ع) این شهر، از نظافت نامناسب تا کمبود پزشک متخصص و برخوردهای غیرحرفهای کادر درمان، این مرکز را به کانون نارضایتی تبدیل کرده است.
زنجان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح پاسخگویی به سوالات دینی مردم در بیمارستان امام حسین (ع) با همکاری تبلیغات اسلامی استان زنجان اجرا میشود.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۰۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
رئیس بیمارستان امام حسین(ع)زنجان در گفت و گو با "بسیج":
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان گفت: اکنون ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد و در صورت پذیرش بیشتر بیماران کرونایی، این مرکز درمانی با کمبود دستگاه ونتیلاتور مواجه خواهد شد.
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از تحویل موقت بیمارستان 272 تختخوابی امام حسین (ع) و تجهیز آن روایت می کنند و طبق وعده استاندار این پروژه باید تا پایان خرداد تحویل و تجهیز شود.
رئیس دبیرخانه امور مشارکتهای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از تامین ۳۰ تن سیمان موردنیاز تکمیل پروژه عمرانی مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین (ع) به ارزش ریالی ۹۰۰ میلیون ریال توسط مهندس مستشاری از خیرین حوزه سلامت منطقه خبر داد.
کاروان نسیم مهر رضوی در بیمارستان امام حسین(ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضور یافته و از زحمات کادر درمانی تقدیر و غذای تبرکی رضوی را در بین مدافعان سلامت و بیماران توزیع کردند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین مشکل سایت مسکن مهر مشخص نبودن متولی آن است و قرار شد تا یکماه آینده با تحویل زمین به شهرداری، متولی آن شهردار تربت حیدریه باشد.
رئیس دبیرخانه امور مشارکتهای اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تربتحیدریه از آغاز پویش مهرمحرم در دانشگاه با هدف گسترش کمک های مومنانه درخصوص تکمیل مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین(ع) خبرداد.
مدافعان سلامت، این روزها در مراکز درمانی، درمانگاهها و پایگاههای سلامت، اورژانس و بخشهای ایزوله بیمارستانها، همه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال جهاد و تلاش خستگی ناپذیر هستند.
رییس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود گفت: با عنایت خداوند متعال و دستان بخشنده خانواده سالاری اصل با اهداء بیش از ۴ عضو به چندین بیمار حیات و زندگی دوباره بخشیدند.
آیین افتتاح دفتر موسسه خیریه بیمارستانی مهرورزان سلامت در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.
در گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار فرمانده سپاه شاهرود و مسئولین بسیج جامعه پزشکی با حضور در درمانگاه رضوی و بیمارستانهای بهار و امام حسین (ع) با اهدا گل و شیرینی از مقام پرستاران تجلیل کردند.