فرمانده سپاه کربلا در گفتگو بابسیج:
ساری-فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ۱۵ درمانگاه و یک بیمارستان سپاه در سطح استان در حوزه سلامت به مردم خدمات دهی میکنند، افزود: این مراکز درمانی در ایام پیک کرونا بیش از ۴ میلیون خدمات را به مردم مازندران ارائه داده است.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۰۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۷