سرپرست بخشداری کهریزک در بازدید از فرایند برداشت گندم در مزارع روستای دوتویه سفلی گفت: با پیگیریهای لازم برای بهرهمندی بیشتر اراضی کشاورزی از حقآبه رودخانه کن، مشکل تامین آب کشاورزی تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۷۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۱۸