گزارش تصویری؛
آئین تجلیل از مدافعان سلامت و یادبود شهیده مدافع سلامت «گلنار قیامتی» در مراسمی با حضور سردار بهاریان، فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) و جمعی از مسئولان در بیمارستان فاطمیه همدان برگزار شد./راضیه حاجیلویی
کد خبر: ۹۳۰۲۹۰۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۲