سپاه نوشهر همچنان در مقابله با کرونا ایستاده است؛
با شیوع کرونا در کشور، سپاه و بسیج برای مهار این ویروس منحوس آستین همت را دوباره بالا زدند و در جبهه سلامت دوشادوش کادر درمانی در حال خدمات رسانی به مردم هستند. سپاه نوشهر هم با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در این شهرستان، همچنان بعد از ۴۵ روز در جبهه مقابله با کرونا در کنار مردم ایستاده است.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۶۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۳۱