مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله عنوان کرد؛
شیرازی:از عصر ناصرالدین شاه تا پایان دوره پهلوی دوم، تاریکترین دوران تاریخ ایران است؛ مقطعی که آن پادشاهان ظلم پیشه، ملت عزیز ایران را به زور و ستم و با بستن بندهای جادویی به دست و پا و بر گردن او، از قافله تمدن و دانش بشری و پیشرفتهای علمی، عقب نگه داشتند، استعدادها را تضییع کردند و اجازه رشد به کسی ندادند. در این دوران، ملت ایران هیچ حرف تازه ای در بازار علم دنیا نداشت.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۴۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۶