فرمانده ناحیه بسیج شاهین شهر و میمه در همایش تجلیل از حافظان سلامت گفت:
همایش بزرگ تجلیل از حافظان سلامت شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه و بسیجیان فعال در طرح حافظان سلامت در تالار شیخ بهایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۷۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۱۹