در سومین روز از هفته بسیج صورت گرفت
آئین بزرگداشت شهدای سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت در مرکز استان با حضور جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله در بیمارستان شهید بهشتی برگزار شد
کد خبر: ۹۲۹۵۴۵۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۲