رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 استان به 236 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۳۱ نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی جدید گزارش شد که این دو مورد ۷۱ ساله و ۷۹ ساله دچار بیماری زمینهای و اهل دهدشت و گچساران بودند.