استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا روز گذشته فوتی های ناشی از کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به 21 نفر رسید. گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باید منتظر سه رقمی شدن آمار فوت شدگان کرونایی استان باشیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۵۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۴