هنگامی که ورژنهای اولیه یک اپلیکیشن به تازگی در اختیار جامعه قرار میگیرد، کسی بیشتر از ما کارکرد با آن را بلد نیست، چون هنوز آپدیتهای پیچیده و جدیدتر بر روی آن ورژن نیامده است پس آنقدر با آن کار میکنیم تا یاد بگیریم. حالا درباره زمانی فکر کنیم که ما چند سال بعد از انتشار اولین ورژن و همراه کلی آپدیتها و آپشنهای اضافه، میخواهیم با یک اپلیکیشن کار کنیم، راهحل چیست؟ آیا میشود از ورژن اولیه استفاده کرد تا یاد گرفت یا تمام جزئیات آخرین ورژن را با هم و یکجا یاد بگیریم؟
کد خبر: ۹۲۳۸۹۹۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۸