مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم آل محمد (عج):
حجتالاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت :ماه رمضان ماه استجابت دعا و بندگی است و باید از این فرصت استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۸۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۶