جانشین بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح در آمل اعلام کرد
جانشین بهداشت و درمان ستادکل نیروهای مسلح با اعلام اینکه بیش از ۳۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در درمانگاههای و مراکز نیروهای مسلح بستری و درمان شدند، افزود: در هر دو دوره ابتلای بالای بیماری بود که برحسب ضرورت بیش از ۳۰ هزار تخت ایجاد کردیم.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۰۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۰۲