مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب گفت: ماه مبارک، بسیار فرصت مغتنمی است که اگر بتوانیم از آن استفاده کنیم حتماً زمینه آمرزش و سعادت خود را فراهم کردهایم.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۸۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۲