رزمایش دفاع از مقر ( ادارات ) با مشارکت اداره حراست و همکاران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی شرکت آبفای استان در محل اداره تولید ( تصفیه خانه آب ) شرکت آب و فاضلاب استان ، واقع در بلوار قلنبر برگزار گردید .
رزمایش دفاع از مقر و خود مراقبتی ادارات همزمان با سایر دستگاه های اجرایی استان، با حضور فرهاد بهمنی سرپرست اداره کل و جمعی از همکاران و بسیجیان پایگاه این اداره کل،در محوطه این اداره کل برگزار شد.
همزمان با سراسر استان رزمایش و مانور دفاع از مقر با حضور بسیجیان پایگاه شهید عباسپور و پرسنل حراست شرکت برق منطقهای سیستان و بلوچستان در محل ساختمان ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.
مانور دفاع از مقر ادارات و کارخانجات با دستور معاونت محترم امنیتی، انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان و فرماندهی محترم عملیات سپاه سلمان استان برگزار شد.