تقدیر از کارکنان خدماتی بیمارستان

۰۴ / تير / ۱۴۰۵ - 25 June 2026
01:04
برچسب ها - تقدیر از کارکنان خدماتی بیمارستان

تقدیر از ۱۵۰ نیروی خدماتی بیمارستان شاهرود+ تصاویر

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و رئیس بیمارستان امام حسین (ع)، از بیش از ۱۵۰ نفر کارکنان خدماتی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با اهدای لوح تقدیر و بن خرید تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۴۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
x

عضو کانال روبیکا ما شوید