مدیر امور بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: سه هزار و ۶۰۰ خوزستانی با عارضه قلبی و تنفسی غیر عفونی به دنبال اولین بارش های پاییزی به مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه مراجعه کردند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: باتوجه به افزایش مراجعههای تنفسی در آستانه فصل پاییز، بیمارستانها در آماده باش هستند.
مدیر امور بیمارستانهای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش مراجعه بیماران تنفسی و آماده باش بیمارستانها برای ارائه خدمات درمانی خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: با اعمال محدودیتهای اخیر، وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا و تعداد بیماران بستری بهتر شده، اما همچنان در وضعیت نارنجی هستیم.