مسوول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

نمایش ۱۱۰۰ اثر جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در خراسان رضوی

مسوول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از به نمایش درآمدن ۱۱۰۰ اثر جشنواره هنر‌های تجسمی فجر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان های این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۷۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد روشندل اظهارکرد: از ابتدای دهه فجر تاکنون یک هزار و ۱۰۰ اثر هنری در پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در نگارخانه ها و نمایشگاه های مختلف در شهرستانهای استان به نمایش درآمده است.

مسوول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افزود: این آثار در ۱۰ رشته تجسمی از جمله: خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، نگارگری، گرافیک، معماری، مجسمه سازی، صنایع دستی و در ۲۱ نمایشگاه و نگارخانه های ۱۳ شهرستان خراسان رضوی به نمایش درآمده است.

وی بیان کرد: پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ۲ بخش ملی و استانی برگزار شده است که هنرمندان استان آثار خود را به دبیرخانه بخش ملی ارسال کردند و نتایج آن اعلام می شود.

روشندل گفت: بخشی از آثار جشنواره استانی هنرهای تجسمی فجر در شهرهای دارای نگارخانه به نمایش درآمده و در شهرهای فاقد نگارخانه در فضاهای دیگر متعلق به سازمان ها و مجتمع های فرهنگی و هنری به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: ۳۰ اثر مربوط به هنرهای تجسمی به حوزه قهرمانان و حماسه سازان اختصاص داده شده است که به همراه سایر آثار از سوی هیات داوران بخش استانی جشنواره هنرهای تجسمی فجر بررسی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها