خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مستضعفین: 

استفاده از سامانه‌ها، نرم‌افزارها و فناوری‌های نوین دیجیتال در ایجاد شبکه‌های مردمی در فضای بازاریابی، ضروری است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید در زمینه گسترش کمی و کیفی صادرات مردم‌پایه برای همه صنوف، اقدامات لازم را انجام دهیم.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۸۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مستضعفین به ریاست سردار «سلیمانی» رئیس این سازمان و با حضور اعضای قرارگاه برگزار شد.

در‌ جریان این جلسه، طرح‌های مردم‌پایه اقتصادی بسیج اصناف و همچنین طرح کمک به تولید گوشت قرمز بسیج جامعه کشاورزی، مورد بررسی و مداقه قرار گرفت؛ این طرح‌ها ذیل طرح ملی جهش تولید با مشارکت مردم قرار دارند؛ طرح ملی جهش تولید با مشارکت مردم، پس از نهایی شدن و تعیین نقش‌آفرینی همه رده‌ها، اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سردار «سلیمانی» طی سخنانی در این جلسه، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، شهید رئیسی را شخصیتی مردمی و خدمتگزار دانست و گفت: در زمان آغاز دولت شهید رئیسی، شاهد بودیم که این شهید عزیز با نحوه تعامل خود با کشورهای جهان و همچنین استفاده‌ از ظرفیت‌های داخل کشور،  تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد. 

وی افزود: در دولت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف اقتصادی اعم از میزان تولید، بالا رفتن میزان صادرات و افزایش ارزش ریالی کشور در حوزه صادرات، شاهد رشد قابل ملاحظه‌ای بودیم که بدون شک این دستاوردها به سبب روحیه جهادی و تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگرانه شهید رئیسی و اعضای دولت سیزدهم به دست‌ آمده‌اند‌؛ به فضل الهی این مسیر با همین روحیه قابل طی کردن است و آینده کشور در این زمینه‌ها روشن خواهد بود. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، یکی از راه‌های افزایش میزان اشتغالزایی، تثبیت ارزش پول ملی و جهش تولید در کشور را کمک به جهش صادرات با نقش‌آفرینی مردم دانست و گفت: باید در زمینه گسترش کمی و کیفی صادرات مردم‌پایه برای همه صنوف، اقدامات لازم را انجام دهیم. 

سردار سلیمانی، یکی از رسالت‌های بسیج اصناف را معرفی ظرفیت‌های بازاررسانی و فروش محصولات کارگاه‌های مردمی و تحقق اقتصاد مردم‌پایه دانست و عنوان کرد: باید در این راستا ضمن توانمندسازی شبکه بسیج اصناف، مردم عزیز کشورمان را نیز آگاه کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ضرورت دارد زنجیره ارزش اقتصادی کشور به ویژه در حوزه بازاریابی و فروش را برای نقش‌آفرینی مردم فعال کنیم

سردار سلیمانی با بیان اینکه در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و مزیت‌های اقتصادی منطقه‌ای، محلی، شهرستانی و استانی، باید در اولویت طرح‌های بسیج در حوزه اقتصاد باشند، گفت: بسیاری از نقاط قطب تولید و پایتخت‌های تولیدی محصولات خاص در کشور ما وجود دارند که دارای پتانسیل بسیار خوبی برای جهش صادراتی کشور هستند.

وی ادامه داد: از جمله نکات مهم دیگری که باید به آن توجه شود استفاده از سامانه‌ها، نرم‌افزارها و فناوری‌های نوین دیجیتال در ایجاد شبکه‌های مردمی در فضای بازاریابی است. 

سردار سلیمانی گفت: همچنین اجرای کلیه توافقات و تفاهم‌نامه‌هایی که در راستای همکاری و هم‌افزایی بسیج با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای تحقق اقتصاد مردم‌پایه منعقد شده‌اند، باید در اولویت اقدامات اقشار بسیج باشد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی، اقتصاد و تجارت در شبکه بسیج برای میدان‌داری مردمی و به‌منظور تحقق اقتصاد مردم‌پایه، امری ضروری است و مجموعه‌های مختلف بسیج باید این نکات را مدنظر داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار