هلال احمر، معاینه حجاج زنجانی را آغاز کرد

زنجان _ نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر از روز شنبه ٢٧ اسفند ماه معاینه حجاج زنجانی را آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۶۰
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

هلال احمر، معاینه حجاج زنجانی را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ دکتر جواد خرم در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده معاینه حجاج کاروان‌های زنجانی از امروز آغاز شده که ۹ کاروان از زائران خانه خدا را با یکهزار و ۳۳۰ زائر و با عوامل آن که یکهزار و ۳۷۰ نفر خواهند بود را معاینه خواهیم کرد.
وی یادآوری کرد: از ۹ کاروان زائران خانه خدا، ۶ کاروان در شهرستان زنجان، ۲ کاروان شهرستان خدابنده و یک کاروان از زائران شهرستان‌های خرم دره و ابهر هستند.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: در نوبت صبح و بعدازظهر ۲۷ اسفند ۲۲۸ نفر از حجاج در شهر زنجان معاینه شدند.
خرم تاکید کرد: روز‌های دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری در نوبت صبح و بعدازظهر مجدد معاینه زائران زنجانی که امروز مراجعه نکرده اند، انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آن دسته از زائرانی که مدارک آن‌ها تکمیل نشده و نیازمند بررسی دارد، مجدد با اطلاع قبلی و در نوبت دوم معاینه آن‌ها انجام خواهد شد.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: همچنین آن دسته از زائرانی که به هر نحوی نمی‌توانند در هفته جاری برای معاینه مراجعه کنند، دوباره با اطلاع قبلی، مورد معاینه قرار خواهند گرفت.
خرم اظهارداشت:یکشنبه ٢٨ اسفند کاروان زائران شهرستان خدابنده ویزیت می‌شوند.
وی یادآوری کرد: محل معاینه زائران این شهرستان در جمعیت هلال احمر خدابنده خواهد بود.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: جمعه هفته جاری نیز معاینه زائران خانه خدا شهرستان‌های ابهر و خرم دره نیز در شهر ابهر انجام خواهد شد. 

ارسال نظرات