خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)قزوین:

جبهه‌های جنوب هر قدمش یادآور خاطرات بزرگ مردان این سرزمین است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)قزوین اظهار کرد: جبهه‌های جنوب هر قدمش یادآور خاطرات بزرگ مردان این سرزمین است.
کد خبر: ۸۵۰۶۱۱۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
به گزارش ستادخبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر دراهواز،عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) گفت: توفیق داریم در آستانه سال جدید که مقارن است با ایام شهادت زهرای مرضیه(س) در اردوهای راهیان نور میزبان زائران در مشهد شهداء باشیم.

وی گفت: سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین در دو دوره میزبان زائران می‌باشد که اولین دوره اعزام28 اسفند ماه بود که بیش از450 نفر اعزام شدند و دوره دوم در سوم فروردین ماه سال 94 خواهد بود که پیش بینی می‌کنیم میزبان 500نفر زائر مناطق عملیاتی جنوب باشیم.

کاظمی افزود: زائران اعزامی دراردوگاه عاشقان نبی اکرم(ص) به همت خادمین و بسیجیان سپاه ناحیه امام حسن(ع) آماده سازی و فضاسازی شده مستقر خواهند شد.

وی از آمادگی ستاد اسکان برای زائران خودجوش خبرداد وگفت: اردوگاه نبی اکرم(ص) آماده پذیرایی ازکاروانهای راهیان نور است که با وسایل شخصی و به صورت خودجوش به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)قزوین با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول سفر عنوان کرد: برنامه‌های متعدد فرهنگی هم در اردوگاه و یادمان‌ها برای زائرین پیش بینی شده که اجرای برنامه های فرهنگی میزان تاثیرگذاری حضور در مناطق عملیاتی را شامل خواهد شد.

این مسئول تشریح کرد: جبهه‌های جنوب هر قدمش یادآور خاطرات بزرگ مردان این سرزمین است وحقیقت دفاع مقدس یک هویت انسانی می‌‍باشد.

کاظمی با اشاره به تاثیرات شگرف حضور در یادمان‌های دفاع مقدس اظهار داشت: اردوهای راهیان نور مسیر روشن برای رسیدن به حیات پاک دفاع مقدس می‌باشد که پیش روی آحاد بشراست که بعنوان دستاورد و گنجینه عظیم مدتهای متمادی امکان برداشت و انتقال به نسل‌های نو وجود دارد.

وی ابراز کرد: فضای جبهه‌های حق علیه باطل درخشش ستارگان پرنوری بود که در مسیر رویش پیش روی مردم پاک باخته قرار دارد به همین خاطر اردوهای راهیان نور برای همه دوره‌ها پیام دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)با اشاره به بزرگترین دستاورد اردوهای راهیان نورعنوان کرد: در مناطق عملیاتی  جنوب ما با الگوی مقاومت در برابر استکبار زورگو را شاهد بودیم که علی رغم زورگویی‌های استکبار، با دست خالی و نهایت غربت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردیم.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از کشورهای منطقه آسیا و آفریقا به صراحت اعلام می‌کنند که تجربه و راه رسیدن به موفقیت را از مسیر امام و شهداء آموخته‌اند و مبارزه با زورگویان و سلطه طلبان را از عمق اندیشه‌های امام(ره) به نمایش گذاشته‌اند.

کاظمی با بیان این نکته که تقویت ایمان و اخلاص ثمره دیگری از شهادت شهیدان است یادآورشد: ثمره خون شهدا جوششی است که در اردوهای راهیان نور مشاهده می‌کنیم.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار