شریعتمداری:

سامانه ۱۱۱ برای پاسخ‌گویی سریع دولت به مشکلات مردم فعال شده است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: سامانه ۱۱۱ برای پاسخ‌گویی سریع دولت به مشکلات مردم فعال شده است.
کد خبر: ۸۵۱۱۰۳۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری در استان گیلان روز گذشته افتتاح شد.

این سامانه برای مردم گیلان این امکان را فراهم می‌آورد تا در هر نقطه از این استان که حضور دارند در تماس با شماره تلفن111 درخواست‌ها، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را مطرح، ثبت و در نهایت نیز نتیجه را پیگیری کنند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، استاندار گیلان و نمایندگانی از استان در مراسم آغاز به کار سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری در رشت حضور داشتند.

شریعتمداری: سامانه 111برای پاسخ‌گویی سریع دولت تدبیر و امید به مسائل و مشکلات مردم استان گیلان راه‌اندازی شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مراسم آغاز به کار سامانه 111 در رشت با تاکید بر اینکه این سامانه برای پاسخگویی سریع دولت تدبیر و امید به مسائل و مشکلات مردم استان گیلان راه‌اندازی شده است، گفت: فقط چند ساعت پس از افتتاح این سامانه حدود 2 هزار و200 درخواست مردم گیلان از رئیس‌جمهور به ثبت رسیده که بیشتر آنها در زمینه اشتغال، تولید و مسکن است.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز با اشاره به اهمیت تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم این استان، گفت: توسعه دولت الکترونیک علاوه بر کاهش مراجعه‌کنندگان مستقیم مردم به ادارات و نهادها و کاهش زمان رسیدگی به مطالبات آنها موجب ارتقای سلامت نظام اداری می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و استاندار گیلان پس از شرکت در مراسم افتتاحیه این سامانه که در آن 208 سیستم فعال، پاسخ‌گویی شبانه‌روزی به مردم را بر عهده دارند، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، به شماری از تلفن‌های مردم پاسخ و دیدگاه‌ها و مشکلات آنان را ثبت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار