خبرهای داغ:
استاندار اصفهان گفت: مسئولين ذيربط با ساخت و سازهاي غيرمجاز و بدون مصوبه قانوني در خارج از شهرك صنعتي محمود آباد نظارت و برخوردهای لازم را در این زمینه انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۴۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، رسول زرگرپور اظهار کرد: مسئولين ذي‌ربط با ساخت و سازهاي غيرمجاز و بدون مصوبه قانوني در خارج از شهرك صنعتي محمود آباد نظارت و برخوردهای لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه شوراي عالي معماري و شهرسازي ايران با توسعه شهرك صنعتي محمود آباد موافقت نكرده است، ادامه داد: تنها600 هكتار از اين شهرك صنعتي داراي مصوبات قانوني است.

استاندار اصفهان بر ضرورت پيش بيني راهكارهاي نظارتي براي جلوگيري از گسترش فعاليت پيرامون شهرك‌هاي صنعتي تأكيد كرد و افزود: اين نظارت‌ها بايد توسط شهرداري‌ها و ساير مراجع ذيربط پيگيري و تخلفات ساخت و سازهاي انجام شده از سوي مراجع قانوني مورد بررسي قرار گيرد.

استاندار اصفهان به مجاورت اين شهرك در محدوده شهرداري اصفهان و شاهين‌شهر اشاره كرد و گفت: مصوبات لازم در اين خصوص به شهرداري هاي اين دو شهر ابلاغ شده است و در حال حاضر هرگونه ساخت و ساز در اين محدوده قانوني نيست و ساخت و سازهاي انجام شده نيز تخلف محسوب مي شود و بايد بر اساس ضوابط و مقرارات با آن برخورد شود.

وی با تأكيد بر اينكه شهرداري‌هاي اصفهان و شاهين‌شهر بايد ماهانه گزارش خود را در اين خصوص ارائه نمايند؛ افزود: ساخت و سازهاي غيرمجاز بيرون از 600 هكتار بايد احصا گردد زيرا كه اين منطقه از مناطق ويژه ي استان است و ساخت و سازهاي غير قانوني در آن بايد متوقف شود.

زرگرپور با اشاره به طرح ساماندهي داخل شهرك صنعتي توسط هيئت امناي شهرك صنعتي محمود آباد، عنوان کرد: شركت شهرك‌هاي صنعتي بر روند طرح ساماندهي شهرك نظارت و گزارش آن را به استانداري ارائه نمايد.

استاندار اصفهان با بيان اينكه طرح ساماندهي داخل شهرك صنعتي بايد در يك برنامه زمانبندي شده اجرايي گردد، گفت: وضعيت موجود قابل قبول نيست و بايد نسبت به اصلاح آن هرچه سريع‌تر اقدام گردد.

وي در پایان یادآور شد: باید نخاله‌هاي ساختماني موجود در ورودي و معابر شهرها بايد جمع آوري شود و اين موضوع به فرمانداران نيز ابلاغ گردیده که با متخلفان برخورد جدی شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار