خبرهای داغ:

فتنه 88 با برنامه ریزی 20 سال اتفاق افتاد

کد خبر: ۸۵۳۵۲۷۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی طاهری در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر شهید بهشتی و 72 تن از یارانش که در مسجد جامع گرگان برگزار شد اظهار کرد: ششم تیر سالروز ترور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال 1360 است و این از الطاف الهی بود چرا که اگر در آن روز این ترور اتفاق نمی افتاد شاید امروز مقام معظم رهبری به عنوان یکی از سران سه قوه در آن دوران در جمع شهدای هفتم تیر قرار می گرفت و ما امروز از وجود آن محروم بودیم.

وی تصریح کرد: الطاف الهی سبب شد که وجود مقام مظعم رهبری که چشم امید همه مستضعفین جهان است برای ما باقی بماند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گرچه ابعاد شخصیتی شهید بهشتی در دوران زندگی شناخته شده نبوده و امروز نیز ابعاد این شخصیت برای ما هنوز آشکار نشده است.

طاهری افزود: شهادت شهید بهشتی چهره نفاق را در کشور آشکار کرد اما جا دارد برای تبیین شخصیت این شهید بزرگوار تلاش کنیم.

وی تبیین قانون اساسی را یکی از ارزنده ترین تلاشهای شهید بهشتی دانست و گفت:با وجود آن که امام(ره) خون دل برای پیروزی انقلاب اسلامی خورد اما باید بیندیشیم قانون اساسی تا چه حد توانست برای حفظ این نظام موثر باشد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید صلابت و اقتدار شهید بهشتی در مجلس خبرگان بررسی شود، بیان داشت: یکی از موضوعات مورد بحث در مجلس خبرگان شرایط رئیس جمهور بود و شهید مظلوم شرایط رئیس جمهور را در اسلام می دانست و بنی صدر آن را قبول نداشت.

طاهری با بیان اینکه عده ای در مجلس خبرگان خواب دیده بودند که رئیس جمهور حتی مسلمان نباشد، گفت: شهید بهشتی از جمله کسانی بود که در بحث های فقیه و سیاسی پیرامون ولی فقیه سخنرانی کرده بود و سال ها بیانات این شهید بزرگوار برای نشان دادن شخصیت ولی فقیه قابل بهره برداری است.

وی با بیان اینکه امروز شرایط به گونه ای نیست که به شخص آقا دشمنان اسلام حمله کنند، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که دشمنان به نزدیکان مقام مظعم رهبری مانند آیت الله مصباح ایجاد شده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهادت بهشتی ضربه سنگینی به انقلاب اسلامی بود اما دیدم که مسیر انقلاب اسلامی بعد از شهادت شهید بزرگورا بهشتی و یارانش هنوز ادامه دارد.

طاهری با بیان اینکه فتنه 88 یکی دیگر از دسیسه های دشمن بود که با برنامه ریزی 20 سال اتفاق افتاده است، گفت: در سال 1388 با تدبیر مقام معظم رهبری این مسئله مدیریت شد و اگر قطعا مقام مظعم رهبری یک قدم عقب می نشست شریط به گونه ای برای ایران بدتر از افغانستان می شد.

وی اذعان کرد:کسانی که نتوانستند از امام(ره) انتقام بگیرند امروز به دنبال انتقام از نظام امام(ره) است و امروز برای حفاظت از کلام امام و مفسر امام(ره) یعنی مقام مظعم رهبری باید در صحنه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار