رئیس آموزش و پرورش شهرستان دهلران گفت: پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی، سازماندهی و ارزشیابی در سطح مدارس شهرستان دهلران است.
کد خبر: ۸۵۴۴۲۸۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالکریم محمدی رییس آموزش و پرورش شهرستان دهلران در گفتگویی با خبرنگار ما از آغاز "پروژه مهر" در سطح تمام مدارس سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پروژه مهر به تمامی فعالیت ها و کارهایی که پیرامون محور بازگشایی مدارس می باشد تا بتوانیم در اول مهر ماه درهای تمامی مدارس را بدون مشکل به روی دانش آموزان باز کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان دهلران کمیته های پنج گانه برای اجرای این پروژه تشکیل شده است، افزود: با تشکیل کمیته های ساماندهی، تعمیر و تجهیز مدارس، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی و کمیته ستاد تلاش خواهیم کرد تا مدارس شهرستان را از هر نظر آباد نماییم.

رییس آموزش و پرورش شهرستان دهلران با اشاره به اینکه پروژه مهر نماد مدیریت، برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و ارزشیابی می باشد، تصریح کرد: مهمترین هدف از اجرای پروژه مهر ایجاد بستر مناسب و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید(94-95) می باشد.

وی با بیان اینکه ایمن سازی حریم مدارس، ساماندهی سرویس مدارس، توسعه حمل و نقل عمومی و هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی از موضوعات مورد تأکید و پیگیری هستند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه روز اول مهر یک روز ملی و نوروز دانش و آگاهی می باشد لذا این روز مختص به آموزش و پرورش نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران اسلامی است.

محمدی با اشاره به اینکه در پرو‍ژه مهر چندین موضوع مهم مورد توجه است، عنوان کرد: آماده سازی و تجهیز مدارس در حد مطلوب و مناسب، بکارگیری نیروی انسانی متخصص و متعهد برای دوره های مختلف تحصیلی و همچنین جذب و ثبت نام دانش آموزان و نوآموزان از جمله موضوعات موردنظر هستند.


ارسال نظرات