به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا صیدی در مراسم تودیع و معارفه معاون تجاری مخابرات استان تهران از زحمات و تلاشهای محمدرضا بیدخام در دوران تصدی این معاونت تقدیر و با اشاره به لزوم تغییرات برای دستیابی به جایگاه واقعی معاونت تجاری اظهار کرد: در حوزههای فنی مسیر حرکت، سوابق فعالیتهای انجام گرفته شده و روند برنامهها مشخص است اما در حوزه تجاری که عرصه جدیدی به حساب میآید، دستیابی به جایگاه واقعی آن زمانبر و نیازمند فرهنگسازی است.
مدیر عامل مخابرات استان تهران با بیان اینکه رویکرد جدید شرکت اهمیت دادن به مشترکان تجاری است، خاطر نشان ساخت: آنچه آینده شرکت را تضمین میکند، ارایه سرویس و حرکت به سوی رفع نیازهای ارتباطی مشترکان تجاری است.
وی با تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در معاونت تجاری گفت: معاونت تجاری پیشخوان شرکت است که نیاز مشتری را اعلام و سایر بخشهای فنی در تعامل مناسب با آن باید مکمل فعالیتهای یکدیگر باشند.
او با بیان اینکه برنامهها و کارهای زیادی در معاونت تجاری وجود دارد که باید به انجام برسد، ابراز کرد: ظرفیت بالایی برای جذب نیرو در این بخش وجود دارد و معاونتهای مالی و فنی باید کاملاً با همیاری و همدلی با معاونت تجاری، در ترسیم و تحقق اهداف شرکت بطور مؤثری عمل کنند.
صیدی با تقدیر از زحمات بیدخام در راهاندازی و تشکیل ساختار و فضای مناسب برای معاونت تجاری، از کاظمی بعنوان نیروی متخصص و توانمند که سوابق درخشانی در عرصه مشتریمداری و مشترکان تجاری دارد، یاد کرد و افزود: امیدوارم نقاط قدرت آقای بیدخام توسط مهندس کاظمی و سایر همکاران معاونت تجاری تقویت و نقاط ضعف، جبران و پوشش داده شود و با توجه به توانمندیها و تجارب ارزنده آقای بیدخام در نظر داریم از ایشان در جایگاه و بخشهای دیگر شرکت به نحو مطلوبی استفاده کنیم.
مدیرعامل شرکت در بخش دیگری از سخنان خود بر تلاش و جدیت تمامی همکاران مخابراتی برای عبور از موانع و مشکلات تأکید و تصریح کرد: قدر و منزلت جایگاه و ارزش و اهمیت موقعیت کاری خود را در هر نقطه از شرکت که هستیم باید بدانیم چرا که در شرکتی فعالیت میکنیم که چشم امید سایر استانها به مخابرات تهران است و بعنوان الگو و پیشتاز شرکتهای مخابرات استانی مطرح بوده و هست.
در این مراسم محمدرضا بیدخام مشاور ارشد مدیرعامل نیز با بیان اینکه هر آمدنی، رفتنی دارد گفت: در طول 25 سال خدمت هر کجا بودم از سطوح کاردانی تا معاون مدیرعامل، سعی کردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهم.
وی افزود: معاونت تجاری بخش جدیدی از شرکت است که از سال 90 فاقد ساختار و فضای مناسب بود و با تلاش و همراهی مجموعه کارهای قابل قبول زیادی برای راهاندازی و آغاز فعالیتهای آن انجام گرفت.