خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گرگان:

بازسازی عتبات و عالیات یک فرصت طلایی/دنیای اسلام گرفتار تفکر غلط تکفیری است

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گرگان گفت: دنیای اسلام امروز گرفتار تفکر غلط داعشی و تکفیری است.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۴۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛سید ابراهیم سید النگی در جمع مدیران دستگاه اجرایی اظهار کرد: ستاد بازسازی اعتبات و عالیات شهرستان گرگان به دنبال خدمت به اهل بیت(ع) است و اگر بخواهیم بحث ستاد بازسازی عتبات و عالیات توجه کنیم باید به سفارش پیامبر اکرم(ص) را در این راستا بپردازیم.

وی تصریح کرد: پیامبر فرمود «دو گوهر گران بها و دو بال نجات در نزد شما قرار دادم و در حفظ این امانت و گوهر گران بها کوشا باشید» بنابر این اگر بخواهیم به این حدیث شریف بپردازیم وظیفه ما در قبال باز سازی اعتبات و عالیات مشخص است.

 رئیس ستاد بازسازی اعتبات و عالیات گرگان ادامه داد: دو بال نجات برای ما قرآن و  عصمت است و امروز در راستای صیانت از این امانات پیامبر (ص) وظیفه نوکری اهل بیت(ع) را برعهده داریم.

سید النگی با بیان اینکه دنیای امروز اسلام گرفتار تفکر غلط داعشی و تکفیری است، افزود: امروز قرارگاه تکفیری‎ها به دنبال این هستند که پرجم اهلبیت(ع) را پایین بکشد و ما باید در تقابل با آن دست به دست یکدیگر بدهیم و قرارگاه امت اسلام را برافراشته نگاه داریم.

وی با بیان اینکه در بحث ستاد بازسازی عتبات و عالیات اقدامات خوبی انجام دادیم، گفت: قطعا یکی از راه‎های برهم زدن اتاق فکر دشمن حمایت از اعتبات و عالیات و بازسازی حرمین شرفین است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گرگان گفت: شش امام(ه) و ستاره پرفروغ امت شیعه در چهار شهر مقدس عراق بارگاه ملکوتی آنها مستقر است که هر یک از این‎ها در طول تاریخ با توجه به حکومت طاغوتی در عراق مورد بی‎توجه‎ای قرار گرفته‎اند.

سید النگی با بیان اینکه زمان بازسازی عتبات و عالیات یک فرصت طلایی برای ما است، افزود: ما باید در حال حاضر از فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه بزرگترین افتخار ما ساخت بارگاه ملکوتی حضرت زهرا(س) در جنب بارگاه ملکوتی امام علی(ع) است، بیان داشت: ساخت بیمارستان، اماکن مذهبی و فرهنگی با اقدامات کارشناسی شده را در ستاد عتبات و عالیات اجرایی کردیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گرگان افزود: استان گلستان یک میلیون 800 هزار نفر جمعیت دارد و در جنوب این استان سمنان 600 هزار جمعیت دارد کمک مردم سمنان به مسئولان استان بیش از 3 میلیارد تومان بود ولی در گلستان 524 میلیون تومان بوده است.

سید النگی افزود: همه مسئولان باید دست به دست یکدیگر بدهند و این موضوع یکی از راهکارهای با اهمیت است که همه علما بر آن صحه گذاشتند.

وی بابیان اینکه نیاز است کارگروها در راستای حمایت از ستاد عتبات و عالیات تشکیل شود، گفت: با حمایت همگانی و با همراهی مسئولان و دستگاه‎های اجرایی و بهره‎برداری از ظرفیت ائمه جماعت می‎توانیم یک حمایت عمومی برای ستاد بازسازی عتبات ایجاد کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گرگان خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهردار گرگان فضای عمومی شهر را به گونه‎ای تنظیم کنند که مردم از طریق تبلیغات نسبت به اقدامات ستاد عتبات و عالیات آگاهی کسب کنند.

سید النگی با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج و سپاه در راستای بازسازی اعتبات و عالیات فعال هستند، گفت: امیدواریم با یک همت همگانی از وضعیت فعلی در بازسازی اعتبات و عالیات رو به جلو حرکت کنیم.

گفتنی است شماره حساب 40108141061141 بانک انصار آماده پذیرش کمک مردمی در راستای بازسازی و ساخت اعتبات و عالیات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار