خبرهای داغ:
«اردوهای جهادی و هجرت3»/23

پورنهاوندی: برگزاری اردوهای جهادی در 35 روستای محروم نهاوند

مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری اردوهای جهادی با حضور یک هزار نفر در 35 روستای محروم در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۵۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
رحیم‌ پورنهاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در نهاوند اظهار داشت: اردوهای جهادی با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش و گروهی کردن اقشار و محلات و خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوهای جهادی محلات در سال جاری از ابتدای سال آغاز شد و در فصل تابستان نیز اردوهای جهادی دانشجویی و طرح هجرت دانش‌آموزی در عرصه‌های مختلف برگزار شد.

مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: تعداد نفرات شرکت‌کننده در این اردوها از بسیج محلات 308 نفر، دانش‌آموزی 300 نفر، دانشجویی 6 گروه در قالب 80 نفر بود که در 35 روستا و منطقه محروم در سطح شهرستان خدمات‌رسانی می‌کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو گروه دانش‌آموزی 7 روزه محلات در روستای شهرک و دهفول مشغول فعالیت هستند.

پورنهاوندی با اشاره به عرصه اردوها ابراز داشت: عرصه فعالیت گروه‌های جهادی در پروژه‌های عام المنفعه از قبیل حسینیه و مساجد و پایگاه‌های تابعه و مدارس سایر شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی نهاوند در سال گذشته با حضور یک هزار نفر بسیجی برگزار شد و امسال نیز همین تعداد در اردوها شرکت داشتند.

مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: تأثیر اردوهای جهادی در جامعه کمک به بدنه دولت در احداث و مرمت پروژه‌ها و آشنایی با کار گروهی و مدیریت افراد و کمک به سازندگی و آبادانی مناطق محروم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار