خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه دانشجویی استان همدان خبر داد

فعالیت 3700 نفر اردو در اردوهای جهادی دانشجویی همدان

فرمانده ناحیه دانشجویی استان همدان از فعالیت 2 هزار دانشجو در اردوهای جهادی تابستان در استان همدان خبر داد و گفت: در این مدت حدود 3 هزار و 700 نفر اردو در سطح روستاها فعالیت کردند.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۴۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

طیب فریادرس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اردوهای جهادی دانشجویی اظهار داشت: 78 گروه جهادی از دانشگاه‌های استان همدان به اردوهای جهادی دانشجویی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه‌های اعزامی در تمام عرصه‌ها فعالیت دارند، افزود: این عرصه‌ها شامل عرصه عمرانی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و آموزش مشاغل خانگی، برگزاری یادواره شهداء و برنامه های فرهنگی و... است.

فرمانده ناحیه دانشجویی استان همدان ابراز داشت: تعداد دانشجویان شرکت‌کننده در اردوها 2 هزار نفر بود و حدود 3 هزار و 700 نفراردو در سطح روستاها فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه این میزان فعالیت در فصل تابستان انجام شده است، گفت: اهم فعالیت‌های گروه‌ها بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا پایان شهریور ماه ادامه داشت.

فریادرس تصریح کرد: از مهمترین فعالیت گروه‌های جهادی در سطح استان همدان می‌توان به ساخت خانه مستمندان در سه روستا از شهرستان‌های فامنین، بهار و ملایر اشاره کرد.

وی ادامه داد: ساخت مسجد در روستای دار قشلاق کبودراهنگ و تعمیر و بازسازی تعدادی از مساجد و مدارس روستاها از جمله اقدامات گروه‌های جهادی دانشجویی در سطح استان بوده است.

فرمانده ناحیه دانشجویی استان همدان خاطرنشان کرد: در حوزه درمانی نیز ویزیت و توزیع دارو رایگان و اجرای طرح سلامت روستائیان به ویژه در دو روستای سیراب و خیگان از توابع شهرستان رزن از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات