خبرهای داغ:
معاون نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور خبر داد

راه‌اندازی سامانه گزارش‌گیری جامع ستاد اقامه نماز در کشور

معاون نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور گفت: ایجاد سامانه ارتباطات مردمی، سامانه گزارش‌گیری جامع ستاد اقامه نماز با عنوان سجاده از برنامه‌های ستاد اقامه نماز برای ترویج نماز در کشور است.
کد خبر: ۸۵۷۸۴۲۸
|
۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدعلی مهدیان در گردهمایی دبیران اقامه نماز همدان بیان کرد: آشنایی با رویکردهای ستاد اقامه نماز، معرفی نماز و شیوه‌های دعوت به نماز یک وظیفه همگانی است.

وی بابیان اینکه ستاد اقامه نماز سه رویکرد را در تعامل با دستگاه‌های اجرایی اتخاذ کرده است، گفت: پشتیبانی، تعمیر و تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی،مکان‌های آموزشی، از این رویکردها است.

معاون نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه دومین رویکرد، تولید محتواهای فرهنگ اقامه نماز است، عنوان کرد:برای این رویکرد برنامه‌های زیادی انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها می‌توانیم بهترین و مؤثرترین برنامه‌ها را دنبال کنیم، بیان کرد: مهم‌ترین بحث توافق با دستگاه‌های اجرایی برای ترویج امر نماز در کشور است.

مهدیان در ادامه بیان کرد: دبیران اقامه نماز باید با توجه به شرایط استان عناوین برنامه‌های خود را برای ترویج امر نماز در کشور ارائه کنند.

وی بابیان اینکه در برنامه ششم توسعه باید بیشتر از برنامه پنجم برای ترویج امر نماز تلاش کنیم، گفت: مهم‌ترین هدف ترویج نماز در جامعه است پس باید بیشتر برای آن تلاش کرد.

معاون نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور بابیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی با عنوان یاوران نماز یکی از راه‌های ترویج نماز در جامعه است،عنوان کرد: می‌توان از ظرفیت‌های مردمی برای بررسی وضعیت نماز در جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه برای ترویج نماز در جامعه برنامه‌های خوبی در دستور کار است، بیان کرد: ایجاد سامانه ارتباطات مردمی ستاد اقامه نماز،سامانه گزارش‌گیری جامع ستاد اقامه نماز با عنوان سجاده از برنامه‌های ستاد اقامه نماز برای ترویج نماز در کشور است.

مهدیان بابیان اینکه دو کار پژوهشی برای ترویج فرهنگ نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور در حال بررسی است، گفت: مسئولیت‌سنجی مسئولان و مخاطبان نماز در حوزه نوجوانان و جوانان دو موضوع پژوهشی در حال بررسی در ستاد اقامه نماز است.

وی عنوان کرد: باید موانع و نقاط ضعف و قوت را بشناسیم تا بتوانیم برای ترویج و اقامه نماز مؤثر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار