کد خبر: ۸۵۹۴۱۱۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱



مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر لزوم افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی، گفت: آمریکا تروریست‌پرور و حامی صهیونیست‌ها بوده و هرکس تصور کند که آمریکا برای ما دل می‌سوزاند در اشتباه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمدعلی آسودی پیش از ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در بندرعباس با بیان اینکه سفارت آمریکا در ایران به مرکزی برای توطئه علیه انقلاب اسلامی و طراحی ترور علیه شخصیت‌های انقلابی تبدیل شده بود، اظهار داشت: دانشجویان انقلابی با با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 برای اولین بار هیمنه این کشور را در هم شکستند.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی برای آمریکایی‌ها قابل تصور هم نبود اما جوانان انقلابی کشور ما با غرور این کار را انجام دادند.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: تا زمانی که در این مملکت از نعمت ولایت فقیه برخوردار هستیم، محال است که آمریکا بتواند در کشور ما نفوذ کند.

آسودی با تاکید بر لزوم افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی، تصریح کرد: آمریکا تروریست‌پرور و حامی صهیونیست‌ها بوده و هرکس تصور کند که آمریکا برای ما دل می‌سوزاند در اشتباه است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در ارکان مختلف نظام است، اظهار داشت: باید مراقب باشیم که فرهنگ آمریکایی که فرهنگ بی‌غیرتی و فحشاست در زندگی ما نفوذ نکند.

جاسم جادری استاندار هرمزگان نیز در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان در بندرعباس برگزار شد، حضور یافت.

راهپیمایی 13 آبان در بندرعباس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان هرمزگانی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی این روز که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده است، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی نشان دادند.

در دیگر مناطق و شهرستان های استان هرمزگان نیز راهپیمایی 13 آبان با شکوه خاصی برگزار و شعار مرگ بر آمریکا همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان طنین‌انداز شد.

در پایان این مراسم نیز قطعنامه راهپیمایی 13 آبان سال 94 قرائت شد.

ارسال نظرات