خبرهای داغ:
سردار فرجی در تجمع «شکوه مقاومت بسیجیان» در کبودراهنگ:

پنجم آذر بزرگداشت انتقال تفکر بسیجی به سراسر جهان است

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان گفت: پنجم آذر بزرگداشت انتقال تفکر بسیجی به سراسر جهان است.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
پنجم آذر بزرگداشت انتقال تفکر بسیجی به سراسر جهان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار مهدی فرجی در تجمع «شکوه مقاومت» بسیجیان در شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: امروز روز بزرگ تاریخی است برای ملت بزرگ ایران که انقلاب اسلام و ملت این کشور را برای همیشه بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه پنجم آذر در تاریخ ملت ایران ماندگار است چرا که چهره بسیج ماندگار است، گفت: پنجم آذر، روز بزرگداشت انتقال تفکر بسیجی به سراسر جهان است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان اخلاص، معنویت و بصیرت را سه شاخصه مهم یک بسیجی مبارز دانست وعنوان کرد: اگر در جامعه امروز ما به تدبیر امام راحل ارتش 20 میلیونی محقق شده است به خاطر ایثارگری‌ها و اخلاص بسیج در تمام عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه امام(ره) درخت بسیج را از ابتدای انقلاب کاشت که امروز روز به روز شاهد درخشش آن هستیم، افزود: تفکر بسیجی بود عراق و حزب الله و جبهه مقاومت را در جنگ های 32 روزه و 8 روزه را در برابر استکبار نجات داد.

فرجی بسیج را بزرگترین حافظ نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: آن روز که امام(ره) بسیج را پایه گذاری کردند امروز آثار و برکات آن را در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... می بینیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی تا زمانی که به تبعیت از ولایت خود پایبند بوده و گوش به فرمان مقتدای خود باشد، می تواند تمام قد در برابر دشمنان و مستکبران جهان ایستادگی کند.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهداء تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات