خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ پرداخت و گفت: در هفته بسیج 28 عنوان در قالب 110 برنامه در شهرستان کبودراهنگ برگزاری می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۹۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
برگزاری 110 برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگ
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمود بداغی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه های سیاسی و عقیدتی امام راحل است که به عنوان یک الگوی بی‌بدیل در دنیا مطرح شده است.

وی نقش بسیج را در تمام عرصه‌ها اعم از دوران طلایی دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور تاکنون برجسته عنوان نمود و گفت: بسیجیان در هر عرصه ای، وقتى با روحیه‌ و اخلاص بسیجى و شجاعت و شهامت وارد می شوند، می‌توانند كارهاى بزرگ و خارق‌العاده‌ای را انجام دهند.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ پرداخت و گفت: در هفته بسیج 28 عنوان در قالب 110 برنامه در شهرستان کبودراهنگ برگزاری می‌شود.
وی با بیان اینکه سپاه ناحیه کبودراهنگ برنامه‌هایی برای قبل و در طول هفته بسیج پیش‌‌بینی کرده است، گفت: بخشی از این برنامه‌ها جهت استقبال از هفته بسیج است که نشست خبری، فضاسازی و تبلیغات محیطی در معابر عمومی و اعزام کاروان های راهیان نور در قالب سرگروه های صالحین فرهنگی است.
بداغی برگزاری دعای ندبه، کوهپیمایی بسیجیان، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، میقات صالحین و شرکت سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه را از جمله برنامه های اولین روز هفته بسیج در کبودراهنگ اعلام کرد.
وی برنامه های روز شنبه اول آذرماه را شامل دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه شهرستان، نشست روشنگری با موضوع استکبارستیزی در بخش های گل تپه و شیرین سو عنوان کرد و گفت: در این روز بسیجیان استکبار ستیزی را به رخ جهانیان خواهند کشید.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افتتاح پروژه‌های بسیج را از برنامه های روز یکشنبه اعلام کرد و گفت: در این روز سوله های صالحین و چند پایگاه مقاومت با اعتباری بالغ بر یک میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی را از برنامه های روز دوشنبه در هفته بسیج اعلام کرد و گفت: یادواره شهدای فرهنگی با حضور فرهنگیان شهرستان و سرگروه های صالحین فرهنگی و مسابقات ورزشی در قالب والیبال و فوتسال در حوزه های مقاومت و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان در روز دوشنبه برگزار می‌شود.

بداغی از دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران و طرح هر پاسدار یک روستا در روز چهارشنبه چهارم آذرماه با عنوان «شکوه مقاومت» در کبودراهنگ خبر داد و گفت: در این طرح پاسداران عزیز در روستاهای شهرستان کبودراهنگ با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران در جهت تفقد و دلجویی دیدار به عمل می آورند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه پنجم آذر یکی از برنامه های محوری هفته بسیج است که با حضور بسیجیان گردان های عاشورا، بیت‌المقدس و تمام اقشار بسیج و آحاد مردم شهرستان در مسجد جامع کبودراهنگ برگزار می شود و در این روز بسیجیان حضور خود را به نمایش می گذارند.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا را از برنامه های روز پنج شنبه به عنوان آخرین روز هفته بسیج اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات