خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) به مناسبت هفته بسیج آمده است: بسیج چشم طمع دشمنان و استکبار جهانی را از هرگونه نفوذ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به کیان اسلامی دور خواهد ساخت.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۳۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیجبیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«لبیک یا حسین (ع)»

محرم حسینی رمز پیروزی خون بر شمشیر و ایام حزن و اندوه برای فرشیان عالم و عرشیان آسمانی است. تقارن ایام سوگواری اربعین حسینی با نورانیت هفته بزرگداشت بسیج، فرصتی گرانبهاست تا فرهنگ جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت زنده نگه داشته شود، چراکه در حقیقت این تشکل مردمی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی میراث رهروان واقعی ولایت در امتداد خط سرخ شهادت و نهضت خونین عاشورای حسینی است.

سالگرد تشکیل بسیج یادآور خاطرات پرشکوه مردان و زنانی است که با اخلاص کامل در قربانگاه عشق الهی با لبیک به ندای حسین زمان، جان خویش را نثار کردند تا امروز نظام اسلامی ما در امنیت و اقتدار قرار گیرد و هیچ بیگانه ای حق نگاه خصمانه به این آب و خاک شیردلان بسیجی را نداشته باشد.

تفکر حاکم بر بسیج همواره موجب برکات فراوان برای کشور اسلامی بوده و نقش دلاوران بسیجی بر کسی پوشیده نیست و به تعبیر امام راحل «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کرده اند» بسیجی با تعهد و تقوا، عزم و اراده، صفا و صداقت، شجاعت و بصیرت در فرازهای حساس انقلاب و نظام اسلامی حضور مداوم و سرنوشت‌ساز داشته و با ارادت خاص به مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) چشم هر گونه طمع دشمنان و استکبار جهانی را از هرگونه نفوذ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به کیان اسلامی دور خواهد ساخت.

بسیجیان و سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این برهه از زمان حساس که دشمنان اسلام با هجوم وحشیانه در نقاب داعش و تکفیری قصد نسل کشی در کشورهای منطقه را به سر خواهد داشت، اعلام آمادگی می نماید تا با فرمان ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا به یاری مظلومان جهان اسلام بشتابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات