عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: چاپ تصویر و مصاحبه رئیس دولت اصلاحات توسط روزنامه اطلاعات در راستای پروژه کمرنگ کردن فتنه‎ و فتنه‎‎گران است
کد خبر: ۸۶۰۴۰۵۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدام  روزنامه اطلاعات مبنی بر درج مصاحبه و تصویر رئیس دولت اصلاحات ( از سران فتنه 88) در صفحه اول این روزنامه تصریح کرد: این اقدام در راستای پروژه ای است که کلید آن قبلا زده شده، اما فعلا از طریق این روزنامه این کار دنبال می شود و به منظور کم رنگ تر کردن ماجرای فتنه و فتنه گران است.

غضنفرآبادی در ادامه اظهار داشت: گردانندگان این پروژه می خواهند بگویند که خط قرمزی که مقام معظم رهبری به عنوان فتنه مطرح کرده اند، نادیده می گیرند.

وی بیان کرد: مدیر مسئول روزنامه اطلاعات نیز باید شان و جایگاهی که در آن قرار داشت را حفظ می کرد و ملت ایران امروز این اهانت و عادی سازی چهره های فتنه گر را نخواهد پذیرفت.

غضنفرآبادی در خاتمه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی، هئیت نظارت بر مطبوعات و کسانی که متصدی امر رسیدگی به این موضوع هستند، باید به شدت با این اقدام خلاف قانون برخورد کنند و اگر برخورد شدید با این اتفاق صورت نگیرد متاسفانه موارد دیگری را در این خصوص شاهد خواهیم بود.
ارسال نظرات