خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان از برگزاری کارگاه چرم‌دوزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۰۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: کارگاه آموزش چرم‌دوزی مددجویان با حضور 15 نفر کار آموز طی یک دوره کوتاه مدت فشرده در تویسرکان برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه با هزینه‌ای به مبلغ 47 میلیون ریال با حضور یک مربی از مرکز تربیت مربی کرج با هماهنگی مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان بیان داشت: فعالیت‌ها و خدمات این نهاد مردمی به عنوان یادگار امام راحل در زمینه اشتغال پایدار نقشی بی بدیل در تغییر وضعیت اقتصادی و معیشتی مددجویان تحت حمایت داشته تا زمینه خودکفایی آنها فراهم شود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد توانسته است نقش شفاف و ارزنده ای در خصوص آموزش، اشتغال و توانمندی خانواده‌های تحت حمایت با همکاری موسسات آموزشی، مراکز فنی‌وحرفه‌ای در خصوص خودکفایی مددجویان ایفا کند.

حسینی یکی از مهمترین برنامه‌های کاری کمیته امداد را فراهم آوردن بستر آموزش مهارت‌های گوناگون برای ایجاد شغل‌های متنوع با توجه به ظرفیت شهرستان برای مددجویان تحت حمایت برشمرد و گفت: آموزش‌های رایگان در راستای رفع بیکاری مددجویان و فرزندان آنها، نقش بسزایی داشته تا وارد عرصه کار و تولید شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات