خبرهای داغ:
رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

توقف پتروشیمی برای گلستان آزار دهنده است/دولت می‎بایست تضمین سرمایه‎گذاری را در گلستان ایجاد کند

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت:دولت می‎بایست تضمین سرمایه‎گذاری را در گلستان ایجاد کند و تا زمانی که این مهم اتفاق نیفتد بخش خصوصی ورود پیدا نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۸۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، رمضان بهرامی در همایش تجلیل از صادر کنندگان برگزیده استان گلستان با بیان اینکه رشد صادرات در استان گلستان 30 درصد افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: در هفت ماه گذشته 39 میلیون دلار گمرک اینچ برون صادرات داشته و این درحالی است که گمرک ا امیر آباد 26 میلیون دلار صادارت انجام داده است.

وی تصریح کرد: اگر به ظرفیت گمرک و صادرات استان گلستان نگاه ویژه‎ای شود جهش یک میلیاردی در صادرات گلستان را خواهیم داشت.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان به سرمایه‎گذاری در استان اشاره کرد و گفت: 93 هزار نفر در پتروشیمی سهام دار هستند و برای استان ما توقف این پروژه آزار دهنده است و باید تکلیف آن مشخص شود.

بهرامی بیان داشت: ‎دولت برای ورود به مسئله پتروشیمی رغبتی ندارد و با پول دولت این پروژه برای استان گلستان یک رویا خواهد شد.

وی با بیان انیکه امروز بخش خصوصی استان گلستان نیاز به یک اعتماد دارد، گفت: دولت می‎بایست تضمین سرمایه‎گذاری را در گلستان ایجاد کند و تا زمانی که این مهم اتفاق نیفتد بخش خصوصی ورود پیدا نخواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان به حوزه غلات و واردات اشاره کرد و گفت: نگاه ویژه‎ای از بانک‎ها در حوزه غلات باید اتفاق بیفتد.

بهرامی با بیان اینکه زیر ساختی برای صادرت محصولات کشاورزی در گلستان وجود ندارد، گفت: بیشترین صادرات از سمت شرق استان گلستان اتفاق می‎افتد و ایجاد اداره گمرک شهرستان گنبدکاووس یک نیاز و مطالبه محسوب می‎شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها