خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمن در نفوذ به دنبال از بین بردن سیرت نظام است گفت: اگر دشمن موفق شود که سیرت نظام را بر هم بریزد، از صورت نظام هیچ کاری برنمی آید.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۴۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست صمیمانه که با حضور مدیران و اساتید قرآنی و فرماندهان پایگاه‌های حوزه کوثرالنبی همدان در سالن جلسات سپاه ناحیه همدان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بعد از موضوع برجام بسیار به بحث بحث نفوذ تأکید کردند.

وی افزود: اگر بخواهیم به یک جمع‌بندی مفید برسیم باید به سیاست‌ها و راهبردها و استراتژی خود استکبار جهانی مراجعه کنیم چراکه در دهه اول انقلاب استراتژی دشمنان چیزی بود که به آن نائل نیامدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در دهه دوم، سوم و چهارم انقلاب نیز استراتژی دشمنان بر اساس محورهای نفوذ، استحاله و براندازی است، تصریح کرد: اگر بخواهیم تکلیف و وظیفه ای را درست انجام دهیم باید به مردم آگاهی و شناخت و بصیرت بدهیم.

وی ادامه داد: مباحث مدنظر دشمنان در مجلس خبرگان رهبری این است که محور اول باید رهبری را به شورای رهبری تبدیل کنیم و محور دوم نیز محدود کردن اختیارات رهبری و محور سوم زمان‌دار کردن مدت رهبری است.

* اگر بیدار و بصیر نباشیم، تحت تأثیر القائات قرار می‌گیریم

ابوحمزه گفت: مقام معظم رهبری امسال بحث نفوذ را بسیار شفاف‌تر بیان کردند که اگر دشمن موفق شود که سیرت نظام را بر هم بریزد، از صورت نظام دیگر هیچ کاری برنمی آید. سیرت نظام اصول و ارزش‌های نظام است.

وی پنج ویژگی انسان بصیر را از نظر مقام معظم رهبری بیان کرد: زمان‌شناس، دوست‌شناس، دشمن‌شناس، مخاطب‌شناس و اولویت‌شناس از ویژگی‌های انسان بصیر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش مهم و کلیدی زنان گفت: مهمترین کار چه در بحث بسیج و چه در کارهای فرهنگی این است که گفتمان ولایت را در تمام نشست‌ها و محافل بیان کنیم.

وی ادامه داد: نماز و اذان و قرآنی که هدایتگر نباشد و مردم را در مقابل استکبار و دشمن بسیج نکند آمریکا و انگلیس با آن کاری ندارند مانند کار سیدصادق شیرازی بلکه تقویتش هم می‌کنند.

ابوحمزه با بیان اینکه اگر بیدار نباشیم، تحت تأثیر القائات قرار می‌گیریم، خاطرنشان کرد: دشمن تمام همّ و غم خود را گذاشته تا بصورت قانونی در مقابل اسلام و انقلاب و ارزش‌ها بایستد بنابراین باید در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، معیار و ملاک افراد اصلح را بیان کرد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات