خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند با اشاره به انتخابات گفت: ولایت‌مدار بودن، تخصص و کارآمد بودن بیشتر و بی تفاوت نبودن به فتنه‌های گذشته و نداشتن سوء سابقه از ویژگی‌های اصلح است.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۶۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در نشست عاشقان ولایت در کانون فرهنگی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید حداکثری باشد و انتخاب اصلحی از بین نمایندگان داشته باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح افزود: ولایت‌مدار بودن، تخصص و کارآمد بودن بیشتر و بی تفاوت نبودن به فتنههای گذشته و نداشتن سوء سابقه از ویژگی‌های اصلح است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند نیز با اشاره به ابزارهای شیطان بیان داشت: ابزارهای شیطان نکاتی است که باعث فساد و دوری از خدا می‌شود.

حجت الاسلام شیرزادی تصریح کرد: شراب‌خواری، خلوت با نامحرم و قمار انسان را از یاد خدا دور و به فساد می کشاند.

وی در ادامه افزود: نگاه به نامحرم تیری است که از شیطان به سمت انسان پرتاب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب بیان داشت: یکی از راه های رخنه در انسان از طریق شهوت ومال و ثروت است که رهبر معظم انقلاب در این چند مدت کوتاه تاکید بسیاری دارند که دشمنان از طریق این دو راه می‌توانند به انقلاب ضربه‌ بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات