خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند مطرح کرد

رسوایی سیاست یک بام و دوهوایی غرب با نامه مقام معظم رهبری

امام جمعه قهاوند گفت:این سیاست یک بام و دوهوایی است که باید رسوا شود و نامه رهبری معظم در این راستا است.
کد خبر: ۸۶۰۹۷۶۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین محققی با اشاره به مسائل خاورمیانه از جمله کشورهای سوریه و عراق اظهار داشت: تروریست‌هایی که در این کشورها شیعه و سنی و مسیحی و … را سلاخی می‌کنند از کجا می‌آیند، چه کسی آنها را پشتیبانی و حمایت می‌کند عربستان، قطر و ترکیه یا ایران؟

وی گفت: حقوق بشر مضحک غرب در ماجرای سوریه عده ای را به نام مخالف میانه‌رو نامگذاری کرده و مدعی است ایران و روسیه نباید به آنان حمله کنند اما کدام گروه میانه‌رو، همان‌هایی که سینه جنازه‌ها را می‌شکافند و نه تنها اسیران جنگی که نوجوانان را به جرم عدم همکاری داخل قفس و به صورت گروهی زنده می سوزانند.

امام جمعه منطقه قهاوند تصریح کرد: از نظر آمریکا و متحدان مزدورش آنان گروه‌های میانه‌رویی هستند که باید به میز مذاکرات دعوت شوند و در آینده سوریه مشارکت داشته باشد و بشار اسد در این معادله جایی نخواهد داشت چرا که حاضر نیست زیر بلیت و در بیعت آمریکا باشد.

وی در ادامه به تحلیل حقوق بشر آمریکایی پرداخت و افزود: عربستان ۹ ماه است که مردم مظلوم و بی‌پناه یمن را بمباران می‌کند اما به جای مؤاخذه ومحاکمه ازانواع حمایت های سیاسی و رسانه ای وتسلیحاتی برخوردارمی شود.

محققی گفت: در حقوق بشرغربی به خاطر کشته شدن 12 فرانسوی در ماجرای شارلی ابدو رئیسان جمهور دنیا برای ابراز همدردی به پاریس سرازیر می شود اما برای کشتار صدها لبنانی، صدها شیعه نیجریه ای، هزاران غزه ای و یمنی و حاجیان مکه هیچ اتفاقی نمی افتد حتی انعکاس رسانه ای نمی شود.

وی ادامه داد: در سوریه در طول پنج سال ۲۵۰ هزار انسان بی گناه کشته می شود، نیم میلیون نفر زخمی و 10 میلیون سوری آواره می شود، وجدان حقوق بشرغربی تنها به رفتن بشار اسد فکرمی کند.

امام جمعه قهاوند افزود: در یمن از رییس جمهور مستعفی فراری حتی به قیمت جنگ و کشتار و ویرانی حمایت می شود و در سوریه با سرازیر کردن تروریستها از سراسر دنیا با رئیس جمهوری که از داخل صندوق آراء بیرون آمده است مقابله می کنند و با وقاحت تمام می گویند بشاراسد در کشور خودش حق کاندیدا شدن ندارد.

وی گفت: در بحرین برای حمایت از آل خلیفه عربستان نیروهای سپر جزیره وارد می کند، هر دو کشوری که بویی از رأی مردم و دموکراسی نبرده اند و در اوکراین رییس جمهورمنتخب را ساقط می کنند.

محققی تاکید کرد: این سیاست یک بام و دوهوایی است که باید رسوا شود و نامه رهبری معظم در همین راستا است.

امام جمعه منطقه قهاوند در پایان اظهار داشت: با ادعای واهی احتمال فعالیت هسته ای، ملتی را با بی سابقه ترین فشارها و تحریم ها تنبیه می کنند و بعد از 12 سال می گویند اشتباه کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات