خبرهای داغ:
فرماندار تویسرکان مطرح کرد

ضرورت رعایت قانون و اخلاق برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور

فرماندار تویسرکان گفت: رعایت قانون و اخلاق به ویژه اخلاق سیاسی از سوی همه دواطلبان و طرفداران آنان برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و نشاط آور ضروری است و حضور همه اقشار و همه جریانات سیاسی نوید برگزاری انتخاباتی پرشور را می دهد.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۱۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب مومیوند اظهار داشت: تمام مقدمات و زمینه های برگزاری انتخابات با شکوه، با نشاط و حداکثری در شهرستان تویسرکان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هیئت اجرایی در زمان مقرر تشکیل شد و نظارت نیز مستمر انجام می شود، اظهار کرد: در حال حاضر ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری تویسرکان برای چهارمین روز فعال است و ثبت نام از دواطلبان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

فرماندار تویسرکان افزود: سیاست دولت و به طبع فرمانداری‌ها به عنوان مجریان انتخاباتی بر عملکرد بیطرفانه در عمل است و به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر آنکه رأی مردم حق الناس است، تمام تلاش ما بر آن است تا با تمام توان خود، با فراهم ساختن زمینه های لازم بدون هیچ گونه کم و کاستی از آرای مردم پاسداری و صیانت کنیم.

مومیوند با بیان اینکه بی تردید هر کاندیدایی را که مردم انتخاب کنند برای پیشرفت شهرستان مورد حمایت تمامی اقشار خواهد بود، عنوان کرد: تاکنون 6 داوطلب برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه تویسرکان ثبت نام کرده اند.

وی گفت: داوطلبان می توانند برای ثبت نام به فرمانداری تویسرکان و یا وزارت کشور مراجعه کنند و می طلبد تا این افراد هنگام مراجعه برای ثبت نام، کلیه مدارک خواسته شده خود را همراه خود داشته باشند تا هنگام فرآیند ثبت نام که به صورت الکترونیکی برگزار می شود مشکلی رخ ندهد.

فرماندار تویسرکان تأکید کرد: رعایت قانون و اخلاق به ویژه اخلاق سیاسی از سوی همه دواطلبان و طرفداران آنان برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و نشاط آور ضروری است و حضور همه اقشار و همه جریانات سیاسی نوید برگزاری انتخاباتی پرشور را می دهد.

مومیوند تصریح کرد: فرمانداری تویسرکان نیز به عنوان مجری انتخابات در تلاش است تا فضا و زمینه های لازم برای برگزاری یک رقابت سالم را در تویسرکان فراهم سازد.

وی همچنین با اشاره به اینکه داوطلبان باید تمام قوانین انتخاباتی را رعایت کنند، تصریح کرد: مهم است که دواطلبان به فضای مجازی توجه بیشتری داشته باشند و خود و طرفدارانشان رعایت اخلاق انتخاباتی در این گونه فضاها سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که عدم رعایت اخلاق در فضاهای مجازی نیز قابل پیگیری و برخورد است.

فرماندار تویسرکان عنوان کرد در بازه زمانی برگزاری انتخابات، از زمان ثبت نام تا پایان انتخابات تمامی دستگاه ها نباید به بهانه انتخابات کار را حتی برای دقایقی تعطیل کنند و باید امور جاری را به درستی انجام دهند و پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار