خبرهای داغ:
معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک همدان تأکید کرد

ضرورت انتقال روحیه بسیجی به دانش‌آموزان

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با بیان اینکه بسیج در آینده مشکلات بسیاری را حل خواهد کرد، بر انتقال روحیه بسیجی به دانش‌آموزان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۱۰۷۴۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالفضل کتابی در جلسه فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس مقطع امیدان با اشاره به تعامل بین سپاه و آموزش پرورش بیان داشت: بسیج کلید طلایی خداوند به ملت ایران بوده تا آنجایی که هم اکنون گره‌های بسیاری را در جامعه باز کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج در آینده مشکلات بسیاری را حل خواهد کرد، بر انتقال روحیه بسیجی به دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: دانش‌آموزان داری لوح پاکی هستند که این روحیه می‌تواند در آنان بهتر شکل گیرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با اشاره به ارائه فعالیت‌های با کیفیت توسط دانش‌آموزان ‌در سطح مدارس بیان داشت: فرماندهان واحدهای مقاومت باید آسیب های اجتماعی را به دانش آموزان و خانواده های آنان گوشزد کنند.

*از دلایل ترس استکبار از ایران اسلامی نهضت حسینی(ع) است

مسئول دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان نیز در این جلسه گفت: اشاعه نامه حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) به جوانان اروپایی در بین جوانان و دانش آموزان باید در اولویت فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس قرار بگیرد.

محمد قراگوزلو اظهار داشت: از دلایل ترس استکبار و یزید زمان از ایران اسلامی نهضت حسینی(ع) است که در کشور فعال است.

وی مطرح کرد: حضور مستمر ایران در تمام مسایل خاورمیانه ناشی از تفکر زینبی(س) و حسینی(ع) ما خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات