خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: 9 دی موجب حفظ استقلال سیاسی و تحرک بخشی به بیداری اسلامی، اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۰۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه منطقه قهاوند بیان داشت: فتنه سال 88 پیامدهای مخربی برای جامعه داشت از جمله آنها می توان به خسارت های مادی و معنوی برای نظام جمهوری اسلامی و نظام انقلاب اشاره کرد.

وی گفت: دستاوردهای نظام و مردم در یک انتخابات 40 میلیونی که نشان از مردم سالاری دینی کشوربود و می توانست پشتوانه قوی برای پیشبرد اهداف داخلی و خارجی نظام باشد متاسفانه بازیچه یک عده دنیا طلب و سران فتنه شود .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند عنوان کرد: مردم با حضور حماسی و انقلابی در 9 دی 88 به صحنه آمدند و یکبار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند .

وی در ادامه به ویژگی های حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: در روز 9 دی فتنه به سایه کشانده شد و موجبات اقتدار نظام فراهم شد و اقدام به جا و متین مردم بر مبنای بصیرت دینی و سیاسی در این روز نشان از بصیرت و شجاعت مردم در دفاع از نظام و رهبری بود.

مرادی همچنین به دستاوردهای 9 دی اشاره کرد و بیان داشت: دستاورد داخلی حماسه 9 دی موجب اقتدار ملی، انسجام بیشتر مردم و مسئولین و انزوای سیاسی سران فتنه و آشکار شدن نیروهای مدافع نظام مثل بسیج شد .

وی دستاورهای خارجی آن را نیز به این صورت بیان داشت و گفت: 9 دی موجب حفظ استقلال سیاسی و تحرک بخشی به بیداری اسلامی، اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: حماسه 9 دی فریاد بلند اعتراض مردم به فتنه گری و سران فتنه و پایانی بر ماه ها شورش و فتنه گری بود.

وی افزود: اعتقادات مذهبی مردم با نشأت گرفتن از اسلام ناب محمدی ، باور مردم به اصل نظام و ولایت مطلقه فقیه، حرمت شکنی در روز عاشورا، سلب امنیت و آرامش از افکار عمومی از زمینه های شکل گیری حماسه عظیم 9 دی بود .

وی بیان داشت : مردم در مقابل فتنه، خودشان به پا خاستند و مشت محکمی بر دهان فتنه و سران آن زدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات