خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: بصیرت مردم و تدابیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب نقشه‌های فتنه گران را خنثی کرد و مردم نیز در 9 دی نسخه فتنه را برای همیشه پیچیدند.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۰۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در روز 9 دی یک‌بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان رهبر معظم انقلاب هستند و از آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

وی اظهار کرد: فتنه آمریکایی، صهیونیستی سال 88 یک‌بار دیگر نشان داد که قدرت‌های استکباری از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بصیرت مردم و تدابیر مدبرانه رهبر معظم انقلاب نقشه‌های فتنه گران را خنثی کرد و مردم نیز در 9 دی نسخه فتنه را برای همیشه پیچیدند.

وی بیان داشت: در فتنه 88 فتنه گران اتهاماتی به‌نظام زدند و ادعای تقلب داشتند و دشمنان اعلام کردند کار انقلاب تمام است ولی به برکت حضور و آگاهی مردم فتنه گران رسوا شدند.

مغیثی گفت: ملت انقلابی ایران وقتی‌که متوجه شدند که هدف فتنه گران براندازی نظام است و عوامل فتنه از مسیر انقلاب منحرف شدند در روز 9 دی پاسخ محکم و روشنی به 8 ماه فتنه‌گری انها دادند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به حوادث کشور نیجریه افزود: ارتش نیجریه با حمله به شیعیان این کشور و شیخ زکزاکی نشان داد که تا چه اندازه تصمیمات استکبار و صهیونیست‌ها را اجرا می‌کند و از تفکر انقلابی وحشت دارند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: دشمنان مسلمانان باید بداند که ظلم پایدار نخواهد ماند و به امید خدا حق به‌زودی پیروز خواهد شد و مسلمانان در مقابل دشمن‌های استکباری خواهند ایستاد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفت: نیاز امروز امت‌های مسلمان حفظ وحدت است چون دشمنان اسلام با ترفندهای مختلفی سعی دارند با ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات