خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

وحدت بین مسلمین همچون دژی نفوذ ناپذیر است/اصل نظام ولایت فقیه است

حجت الاسلام منصوری: ما نباید وابسته به هیچ جناحی باشیم چرا که جناحها ی چپ وراست بازی سیاسی بیش نیست ،اصل نظام ما ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۲۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛امام جمعه بندرترکمن در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک میلادرسول رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق(ع) وآغاز هفته وحدت گفت:وحدت بین مسلمین همچون دژی نفوذ ناپذیر است که دشمن را از رسیدن به اهدافش باز می دارد.

محمد صالح منصوری با اشاره به 8حادثه عظیمی که همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص)در آن روز رخ داد افزود:بی شک 8حادثه بزرگی که در روز ولادت نبی مکرم اسلام رخ داد حاکی از عظمت وبزرگی شخصیتی است که پابه عرصه جهان نهاد تا با نابودی شرک وبت پرستی تحول بزرگی در تاریخ جهان اسلام ایجاد کند که نکته ای پرتامل است.

خطیب جمعه بندرترکمن با اشاره گرامیداشت هفته وحدت تصریح کرد:یقینا اگر جوامع اسلامی با هم باشند ووحدت مثال زدنی خود را در مقابل توطئه های دشمنان بکار گیرند هیچ آسیبی به آنان نمی رسد.

وی ضمن اشاره به در پیش بودن روز بصیرت و 32میثاق امت با ولایت درفتنه 88 اذعان داشت:فتنه ای که در سال88در نتیجه بی تدبیری ولجاجت فتنه گران ،انقلاب ما را به لبه پرتگاه برد با درایت مقام معظم رهبری به سرمنزل مقصود رسید که حاکی از درایت ،تدبیر،بصیرت ،تیزبینی وبینش معظم له درجریانات وحوادث فتنه88 بود.

منصوری ادامه داد:9در حماسه بزرگی است که در آن ملت به پشتوانه ولایت فقیه آرمانها وارزشهای اسلامی که معاندان نظام درصدد زیر سوال بردن ولگد کوب کردن ان بودند راحفظ نمود وبا این اقدام خود خط بطلانی به تمام جریانهایی که قصد نفوذوجولان در کشور را داشتندکشید.

این مقام مسول با بیان اینکه 9دی باید هشداری همیشگی برای مردم باشد بیان کرد:هنوز هم عده ای از فتنه گران در صدد تطهیر خوددرجریان فتنه88هستندتا با سرپوش گذاشتن بر اقدامات، خود را بیگناه نشان دهند ودشمنان نظام نیز با ایجاد شبهه سعی در رفع حصر فتنه گران دارندلذا این حماسه بزرگ باید همیشه پیش روی ملت آگاه و بیدار ما باشد تا دچار لغزش و اشتباه در پرتگاه های حساس تاریخی نشویم.

حجت الاسلام منصوری اظهارداشت:ما نباید وابسته به هیچ جناحی باشیم چرا که جناحها ی چپ وراست بازی سیاسی بیش نیست ،اصل نظام ما ولایت فقیه است ومعیار ما نیزباید برگرفته از آن باشدلذا باید حواسمان را در بازی های سیاسی که دشمن به راه می اندازد به طور کامل جمع کنیم تا دچار لغزش وخطا نشویم.

امام جمعه بندرترکمن یاداورشد:طبق فرمایش امام خمینی در صورتی که ملت پیرو ولایت فقیه باشد هیچ آسیبی به مملکتش نمی رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار