خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن گفت: بسیج، این نهاد مقدس باید با رصد دقیق و به موقع و روشنگری مردم در برابر فتنه نفوذ و بازگشت فتنه‌گران به عرصه‌های حساس کشور جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۶۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
حمید شعبانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: عناصر شاخص فتنه هنوز دست از اهداف خود برنداشته‌اند و همچنان به دنبال فرصت هستند.

وی با اشاره به مصداق‌های این امر و صحبت برخی از آقایان در راستای تضعیف جبهه مقاومت، افزود: این عناصر همان فتنه نفوذ را دنبال می کنند که نظام استکباری از این گونه موارد بهره‌برداری می‌کند.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: این عناصر همانطور که در سال 88 با هر روشی به دنبال ایجاد اخلال و برخی به دنبال براندازی نظام بوده‌اند، اکنون نیز به دنبال ایجاد چنین اوضاعی هستند .

وی تأکید کرد: دستگاه‌های امنیتی و نظارتی در این راستا باید فعالیت و رصد خود را نسبت به فعالیت این اشخاص بالا ببرند.

* بسیج از اولین و مقاوم‌ترین نهادها در مبارزه با فتنه 88 بود

شعبانی ابراز داشت: بخش عمده ای از مشکلات امنیتی به ویژه در بخش هسته‌ای و مشکلات فرهنگی در دوره اصلاحات رخ داد و اگر جلب آراء مردم توسط فتنه‌گران 88 شکل می‌گرفت، همان راهبرد دولت اصلاحات طی می‌شد اما باید توجه داشت که این بار با شدت و برنامه ریزی بیشتر در جهت برندازی نظام فعالیت می کردند.

وی با اشاره به مستندات موجود در کشور اظهار داشت: بسیج یکی از اولین و مقاوم ترین نهادها در مبارزه و کنترل فتنه‌گران 88 بوده است و اکنون نیز این فعالیت و مجاهدت خاموش ادامه دارد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه رزن خاطرنشان کرد: این بار نیز بسیج در راستای مبارزه با نفوذ و بازگشت عناصر فتنه در مراکز حساس و تصمیم‌گیری فعالیت و انجام وظیفه می کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج، این نهاد مقدس باید با رصد دقیق و به موقع و روشنگری مردم در برابر فتنه نفوذ و بازگشت فتنه‌گران به عرصه‌های حساس کشور جلوگیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات