خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن:

نفوذ از طریق مسئولین به مردم منتقل می‌شود / نهادهای امنیتی بدون ملاحظه وارد عمل شوند

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه نفوذ خود به خود از طریق مسئولین به مردم منتقل می‌شود، گفت: نهادهای امنیتی بدون هیچ گونه ملاحظه باید وارد شوند چرا که موضوع مرتبط با اصل انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۶۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به خطر نفوذ جریان کودتای آمریکایی اسرائیلی 88 در کشور اظهار داشت: این دقیقا همان مسئله نفوذ است که اول نفوذ را از مسئولین ارشد کشوری کلید می زنند.

وی افزود: این نفوذ خود به خود از طریق مسئولین به مردم منتقل می‌شود بنابراین نهادهای امنیتی بدون هیچ گونه ملاحظه باید وارد شوند چرا که موضوع مرتبط با اصل انقلاب است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: اگر فتنه‌گران می‌توانستند در سال 88 رأی مردم را جلب کنند در حوزه سیاست خارجی و فرهنگ هیچ بعید نبود که همان راه و روش قبلی کشور در زمان طاغوت از جمله وابستگی کامل و نفوذ استکبار در تمام مسائل کشور با قوت و شدت بیشتر از حال رخ می‌داد.

وی با اشاره به نقش مهم بسیج در مهار کردن فتنه 88 خاطرنشان کرد: بسیج با تمام توان و ظرفیت در برخی از موارد به صورت خودجوش وارد شد.

جمشیدپور با بیان اینکه بسیج در زمان حال نیز باید بدون ملاحظه‌کاری نقش‌آفرینی جدی در راستای حراست و صیانت از فرهنگ انقلابی و مبارزه با نفوذ داشته باشد، گفت: بسیج همواره درتمام عرصه‌ها اثرگذار و موفق بوده و در این زمینه نیز می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار